pondelok 22. augusta 2016

UROB SI SÁM: Tvorenie s tabuľovou farbou

Ahojte, ak ste náhodou už zahliadli môj kanál, tak ste si určite všimli, že rada tvorím a vyrábam, a poviem vám, že pár eur investovaných do tabuľovej farby mi urobilo fakt veľkú radosť, bohužiaľ už s ňou nemám doma čo natierať, totižto už som natrela všetko čo sa dalo, tak som sa rozhodla trochu namotať aj vás ! :) 
 Prichystala som návod na "výrobu" tabule a hrnčeka na odkazy a ak si hovoríte, že je to zábavka len pre deti, mýlite sa! Tabuľu využijete na zoznám surovín, ktoré vám doma chýbajú alebo recepty či rozpis vecí, ktoré plánujete cez deň urobiť. A čo hrnček ? Môžete si vďaka nemu nechávať milé odkazy a určite si nájde miesto aj na oslavách, kde si každý takýmto spôsobom označí ten svôj. :)
            A čo vy, tiež mávate podobné tvorivé chvíľky ? :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára