nedeľa 17. júla 2016

RECENZIA: Make-up ZAO a korektor Logona

                                                       
 Ahojte, keďže moja pleť nie je zrovna ideálna, základom môjho každodenného líčenia je kvalitný make-up a korektor. A asi mi dáte za pravdu, že nájsť ich nie je zrovna jednoduchá úloha !:)

 Už v minulom článku som spomínala, že moja pleť nie je práve dokonalá a tak som sa po dlhom trápení rozhodla prejsť z drogérkovej kozmetiky na tú lekárenskú a od tej nebolo ďaleko k prírodnej, ktorá mi momentálne vyhovuje najviac. Samozrejme takéto zmeny prebiehajú postupne a tak som jedného dňa hodila do koša aj make-up z drogérky, ktorý síce na pleti vyzeral dobre, to nepopieram, ale to je asi tak všetko. Čo z toho, keď bola pleť po odlíčení podráždená, vysušená a jej kvalita sa zhoršovala. Aby ste mi rozumeli, nechcem vás zaťažovať dlhosiahlym príbehom o mojej pleti (o tom niekedy nabudúce), ale chcela som poukázať na to, že pokiaľ vás trápi nejaký pleťový problém a nemusí to byť zrovná akné, skúste sa zamyslieť, či máte doma okrem kvalitných krémov a čistiacich gélov aj správnu dekoratívku.:)

 Začnime hodvábnym minerálnym make-upom ZAO, odtieň 501(clear beige). Ak sledujete môj FB už ste určite zaregistrovali, že ho spomínam a chválim, a preto si rozhodne zaslúži aj plnohodnotnú recenziu. Pokiaľ ste o značke ZAO ešte nepočuli, vyrába francúzsku prírodnú dekoratívku a u väčšiny ich produktov sa dá po spotrebovaní vymienať alebo dopĺňať obsah, čo bohužiaľ nie je prípad tohto make upu. Obaly sú z bambusu a neviem, ako vám, ale mne sa ten dizajn fakt páči ! Priznám sa, že zo začiatku som mala trochu obavy z aplikácie a samotnej práce s práškovým make-upom, ale nemáte sa čoho báť, využijete buď štetec na púder, alebo ho do pleti jednoducho vklepkáte prstami. Minerálne make-upy sú vlastne také dva v jednom, pretože sypká forma zabezpečí matný finiš a vy už nepotrebujete žiadny púder a ja ho občas využívam aj namiesto bázy pod očné tiene. 
 Myslím, že najviac bude vyhovovať ženám so zmiešanou a problematickou pleťou, čo je aj môj prípad, možno by bol fajn aj pre tú normálnu, ale rozhodne to nebude nič pre tie z vás, ktoré bojujú so suchou pleťou. Krytie by som označila ako slabšie stredné a ak nemáte dokonalú pleť, určite sa vám zíde aj dobrý korektor. Pri výbere odtieňa by vám mohlo pomôcť aj toto video (sú to vlastne moje prvé pocity z prírodnej dekoratívky,nájdete tam aj prácu s make-upom a pár rád ako si vybrať správny odtieň). 

 Čo sa mi na ňom páči je, že pri nosení nemám pocit ťaženia, nevytvára efekt masky a na pleti vyzerá úplne prirodzene. Má aj celkom schopnú výdrž, počas pracovného dňa si ho zvyknem upravovať okolo obeda, pretože sa klasicky, ako väčšina iných make-upov "vytráca" hlavne z oblasti T zóny. Aj v tomto prípade je veľkou výhodou prášková konzistencia, takže stačí len pár krát prebehnúť štetcom a máte hotovo. Pre niekoho môže byť nevýhodou balenie, ale mne sa ho zaťiaľ podarilo napchať ho aj do tej najmenšej kabelky. Zatváranie je na magnety, takže sa vám v kabelke nevysype a súčasťou balenia je aj malé vrecúško. Cena je okolo 25 eur, takže rozhodne nie je najlacnejší, ale jedno balenie vydrží dosť dlho a v tomto prípade sa podľa mňa oplatí investovať. 

 A na záver ešte pár tipov, je to moje niekoľké balenie, takže som už vychytala pár múch ! Nemusíte prepichovať/odliepať celú fóliu zakrývajúcu otvory cez ktoré sa sype make up, postačí, ak ich necháte voľných len pár, aby sa vám ho zbytočne nevysýpalo veľa, pozor na kýchanie, silný vietor a nezabudnite ho zavrieť predtým než ho dávate do kabelky. :)
Pri zmiešanej pleti sa nezaobídete ani bez dobrého korektora. Bohužiaľ pri mätovom od Logony nebudem veľmi pozitívna. Napriek tomu, že mám túto značku naozaj rada, tentokrát som trafila úplne vedľa. Tak pekne po poriadku, krytie, ktoré sa od korektorov tak nejak očakáva, nie je veľká sláva, označila by som ho za slabšie stredné. A čo si máte pod tým predstaviť ? Na foto mám na ruke nanesené tri vstvy, ktoré zakryli moje malé pehy, takže v praxi si ako tak poradí s fľakmi po akné, ale na samotné nedokonalosti je už trochu prikrátky. Môžete ho aplikovať prstami, štetčekom ale priamo pretrieť tyčinkou, ale to mi veľmi hygienické nepríde, takže som zvolila prvú variantu. Čo ma na ňom najviac štve, je aplikácia, mám problém ho do pleti zapracovať, akoby na nej vôbec nedržal a nevšimla som si ani hojivé účinky. Po dlhšom používaní som bola sklamaná a vrátila som sa k lekárenskému Aknekoloru a pátram ďalej po dobrom prírodnom korektore. Kupovala som ho v kamennej predajni, kde stál okolo 12 eur a boli to pre mňa bohužiaľ vyhodené peniaze. Aby som neskončila túto recenziu úplne pesimisticky, korekčná tyčinka má aj svoje plus v podobe príjemnej mätovej vôňe. :)

Líčenie s prírodnou dekoratívkou

Majte sa krásne a vopred ďakujem za každý komentár !

3 komentáre:

  1. už dlhšie premýšľam, že niečo od tejto značky vyskúšam :) mám skúsenosti s prírodnou dekoračkou od Cougar a Couleur caramel, tak to bude zaujímavé porovnávanie :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ môžem odporučiť len make up, nič iné som ešte od tejto značky neskúšala, ale páči sa mi, že väčšina produktov sa dá doplňať. S Coleur Caramel a Cougar si mala krásne líčenia, škoda, že je nie som v tomto tak zručná. :)

      Odstrániť
  2. Ja s mineralnym make-upom veru spokojna nie som. Na zmiesanej pleti slabe krytie, po hodine oxiduje, magnetky sa otvaraju. Za tu cenu som ocakvala ovela viac. Ked tak citam Tvoju recenziu, akoby som citala o uplne rozdielnych produktoch.Ako by si opisala Tvoj odtien? Svetlost, farebny podton a pod.

    OdpovedaťOdstrániť