pondelok 18. júla 2016

RECEPT: Domáca paťa

Ahojte, držím sa hesla, že keď sa občas nedarí, a to je dnes môj prípad, treba si osladiť život. A tak som sa po dvoch recenziách venovaných prírodnej kozmetike rozhodla pridať pre zmenu tip na zdravú dobrotu, ktorá možno vylepší náladu aj vám. U nás doma robím stále dookola tento recept na domácu "paťu", alebo ak chcete kakaovo-tvarohový dezert. Chutí výborne a s prípravou sa vôbec nenatrápite a navyše jednoducho viete, čo jete. Suroviny zvládnete vymiešať aj ručne, ale ja som si vypomohla robotom, o ktorom som si pôvodne myslela, že bude stáť celý rok v poličke a teraz ho využívam skoro každý deň a môžem len vrelo odporučiť, ak sa doma často obraciate v kuchyni. 
Dobrú chuť ! :)
  
      Majte sa krásne a určite mi dajte vedieť, či vám chutilo ! :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára