utorok 13. septembra 2016

RECENZIA: Havlíkova prírodná apotéka - Krásna slečna a Ranná čistiaca maska

Havlíkova přírodná apotéka ma zaujala ešte pred búmom na blogoch v čase, keď mali v ponuke len ich (teraz už preslávený) prírodný zázrak, takže bolo jasné, že počas výletu do Prahy sa stavíme aj v ich obchodíku. Pár slov by som rada venovala aj samotnému nákupu. Prečo? Pretože som sa tešila na ich výborný zákaznícky servis a vyškolený personál, ktorý baby na blogoch často ospevujú. Obchodík pôsobil príjemne a tetám/slečnám predaváčkám rozhodne nemožno uprieť príjemné vystupovanie a naozaj peknú pleť, ale tam sa bohužiaľ pozitíva a dobrý pocit z nákupu končí. 
Tá "moja" mi po pár vetách zdelila, že túto značku vôbec nepoužíva a veľký prehľad nemala ani o zložení. Najviac ma naštvalo, že mi slečna sväto sväte tvrdila, že v kréme Krásna slečna ani v Rannej(trojminútovej)čistiacej maske nie je alkohol, bohužiaľ až doma, keď som si ešte raz prebehla zloženie, som zistila, že tam predsa len je. Niežeby som bola nejaký hnidopich, skôr mi ide o princíp a rada by som dostávala pravdivé informácie aspoň v obchode s prírodnou kozmetikou. Keď už spomínam zloženie, ich kozmetika obsahuje aj glycerín, ale o tejto zložke som vedela z recenzií už pred kúpou a nemám s ňou zatiaľ nejaký zásadný problém. Testovanie síce začalo menším rozčarovaním z nákupu, ale to by mi vôbec nevadilo, ak by produkty vyčarili peknú pleť ako sľubujú. Tak čo myslíte, behám po svete s krásnou pleťou, alebo mi výrobky vôbec nesadli ?
Začnem Krásnou slečnou, ktorá je podľa popisu krémom ľahkej konzistencie pre mladú, problematickú, aknóznu, zmiešanú až mastnú pleť. Poviem vám sľubovala som si od nej, že zo mňa vyčarí, pokiaľ možno aspoň stredne peknú pani, ale v konečnom dôsledku som bola len sklamaná. Nemám rada rýchlokvasené hodnotenia v štýle, dvakrát som to použila a už robím plnohodnotnú recenziu, ale bohužiaľ som tento krém nemohla dopoužívať. Jednoducho príliš vysušoval. Pri prvých použitiach som cítila najprv jemné pnutie, potom sa mi na tvári začali robiť menšie šupinky, pleť bola mdlá a pôsobila unavene. S vysušovaním je to potom jeden bludný kruh, čím viac vysušujete, tým viac sa lesknete, takže som sa počas dňa častejšie používala minerálny make up, aby som sa neleskla ako psie gu..., veď to poznáte. Mám taký pocit, že tento krém by mohol sedieť skôr mladším ročníkom (aby ste mali lepšiu predstavu, mám zmiešanú, citlivú pleť a 26 rokov).

Toľko ku krásnej slečne. A čo hovorím na Rannú (trojminútovú) čistiacu masku, ktorá sľubuje krásnu, rozjasnenú a zdravú pleť? Masku máte podľa popisu aplikovať po zobudení na ešte nevyčistenú a neumytú tvár a následne po troch minútach opláchnuť vodou. Najprv mi trochu vadilo to čakanie, keďže som bola zvyknutá na klasické čistiace gély, ale rýchlo som si na to zvykla a počas troch minút som si napríklad prvýkrát vypila ešte teplý čas. Tak používanie by sme mali. Ak by som mala zhrnúť hodnotenie tejto Rannej (trojminútovej) čistiacej masky jednou vetou, napíšem len že, neurazí ani nenadchne, pretože pleti nejak neškodí, ale ani výrazne neprospieva a opäť by som si ju za tých 8 eur asi nekúpila. Radšej sa vrátim k čiastiacemu gélu Neobio, ktorý mi nielen veľmi vyhoval, ale nepotrápil ani moju peňaženku (100ml vyšlo 2,75 Eur). 
K nákupu som si prihodila aj Havlíkov balzam na pery s vyživujúcim a hydratačným účinkom a ten sa mi pozdáva z dnešných produktov asi najviac. Keď som si čítala popisy produktov zistila som že, v jednom balení tohto balzamu by malo byť 20 makadamiových orieškov, 10000 makových zrniek, 3 medzisteny zo včelieho vosku a 450 bobúľ rakytníka. Zaujímavé, čo poviete ? Balzam príjemne vonia, hydratuje pery a rada ho nosím v kabelke, aby som ho mala vždy po ruke. Je jedným slovom fajn a vyjde vás okolo 4 Eur. Keďže mi rukami prešlo už väčšie množstvo prírodných balzamov a mám s čí porovnávať o fúz ho predbehol balzam na pery od Weledy, ale aj tak si myslím, že podal slušný výkon a určite si ho ešte obstarám. 
Havlíkovej prírodnej apotéke rozhodne nemôžem uprieť výborný marketing a krásne obaly a aj keď ma tieto produkty nijak zvlášť nenadchli (s výnimkou balzamu na pery), zatiaľ nemám v pláne úplne na túto značku zanevrieť. Bežne sa mi aj pri iných zvučných menách stáva, že mám doma od nich veci na ktoré nedám dopustiť a nájdu sa aj také, ktoré mi absolútne nesadli. Priznám sa, že k pozitívnejšiemu  náhľadu prispeli aj vzorky Českého biokrému, po ktorý som si vlastne do obchodu pôvodne šla a ľutujem, že som sa nechala "zlákať" na Krásnu slečnu a samozrejme ešte testujem Umývací elixír na intímnu hygienu, ale o tom niekedy nabudúce. Ak by som sa odhodlala na další nákup, určite v Prahe využijem čas lepšie než návštevou ich kamenného obchodu a radšej budem objednávať z eshopu

                 Majte sa krásne a ďakujem za každý komentár ! 

2 komentáre:

  1. Krasna slecna je katastrofa👎👎👎 ja jsem mela jen mensi baleni, ale i to jsem nespotrebovala. Po par dnech jsem se strasne vyhazela a to nemluvim o pupackach😭

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majka, sme na tom rovnako, pre mňa bola Krásna slečna veľké sklamanie, s akné to ani nehlo a to vysušovanie bolo fakt hrozné. Ako tak čítam recenzie na Havlíkovu apotéku, bud sú baby úplne nadšené alebo je to veľký prepadák. Viac než Krásna slečna sa mi pozdával Český biokrém, takže sa možno ešte odhodlám na celé balenie. :)

      Odstrániť